Ewelina Wojtak-Łaszek

Biuro Rachunkowe 2i19


Certyfikat Księgowy

Nr 48365/2010




Oferta
Firmowa



Księgi handlowe


  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności
  • opracowanie zakładowego planu kont
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpowiednich odpisów amortyzacyjnych
  • prowadzenie ewidencji na potrzeby podatku VAT
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US
  • Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych GUS oraz NBP
  • uzgadnianie sald zobowiązań i należności
  • przygotowywanie podstawowych raportów takich jak: bilans, rachunek wyników oraz stan rozrachunków
  • sporządzanie zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi (PIT-36, PIT-36L, CIT-8)


KPIR


  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w księgach podatkowych (przychody i koszty)
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpowiednich odpisów amortyzacyjnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • sporządzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupów
  • przygotowanie miesięcznych / kwartalnych rozliczeń z tytułu zaliczki na podatek dochodowy
  • przygotowanie miesięcznych / kwartalnych deklaracji (VAT-7, VAT-7K, VAT-7D)
  • sporządzanie zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi (PIT-36, PIT-36L)


Ryczałt ewidencjonowany


  • ewidencjonowanie wartości przychodu dla poszczególnych stawek ryczałtowych
  • sprawdzanie dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • prowadzenie wykazu środków trwałych
  • przygotowanie miesięcznych / kwartalnych rozliczeń z tytułu zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
  • przygotowanie miesięcznych / kwartalnych deklaracji (VAT-7, VAT-7K, VAT-7D)
  • sporządzanie zeznania rocznego PIT-28


Sprawozdanie finansowe


  • sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego wraz z rachunkiem zysków i strat
  • sporządzenie informacji dodatkowej, obejmującej wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia - przygotowanie sprawozdania z działalności firmy
  • złożenie sprawozdania finansowego wraz z zeznaniem rocznym w urzędzie skarbowym
  • przygotowanie dokumentacji do Krajowego Rejestru Sądowego związanej z ogłoszeniem sprawozdania finansowego


Kadry i Płace


  • sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników
  • prowadzenie akt osobowych
  • kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy
  • sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
  • przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych
  • obsługa umów cywilno-prawnych
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników przy pomocy podpisu kwalifikowanego
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorstwa przy pomocy podpisu kwalifikowanego


Rozliczenia ZUS


  • przygotowywanie oraz przesyłanie deklracji do ZUS:
  • zgłoszeniowych ZUS ZUA, ZUS ZZA, ZUS ZCNA,
  • wyrejestrowań ZUS ZWUA
  • oraz comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS DRA
  • zarówno za pracowników jak też za właścicieli



1 1
Copywrite © 2013